Hoe gaan wij te werk?


Bel, mail of whatsapp ons, dan kunnen we een reparatie inplannen. I.v.m. reparaties zijn we niet altijd telefonisch bereikbaar, Een appje achterlaten of mailen is dan een betere optie. We zullen u zo snel mogelijk te woord staan.

Een online reparatie inplannen: Via de menu's kunt u kiezen welke soort reparatie voor u van toepassing is. U krijgt een overzicht van mogelijke defecten en daarbij de reparatie met bijbehorende kosten. Vul de benodigde gegevens in. 

Tijdens het aanmelden van uw gewenste reparatie, dient u te selecteren of u het toestel wilt komen brengen, op te sturen of laten ophalen (alleen mogelijk in Wijchen).

Als uw reparatie is aangemeld, dan zullen we u zo snel mogelijk berichten voor een afspraak. 

Afspraken via telefoon, whatsapp of mail, worden door DigitalFixIt ingepland. Nadat wij voldoende gegevens hebben om een aanmelding te voltooien.

Heeft u gekozen om uw toestel zelf te komen brengen, dan kunt u er niet op wachten. Als de reparatie gereed is zal er contact met u worden opgenomen. 

Na betaling kunt u uw gerepareerde apparaat weer meenemen.


Voordat u een afspraak inplant, verwijs ik u naar onze "Algemene Voorwaarden" 







 © 2019  |  DigitalFixIt  |  KvK: 74434861  |  IBAN: NL93KNAB0258767847  |  BTW-ID: NL001880006B20  |  Algemene Voorwaarden   |  Privacybeleid

 



 

 


 

 
E-mailen
Bellen
Info