Hoe gaan wij te werk?


Bel of whatsapp ons, dan kunnen we een reparatie inplannen!

Of online een reparatie inplannen: Via de menu's kunt u kiezen welke soort reparatie voor u van toepassing is. U krijgt een overzicht van mogelijke defecten en daarbij de reparatie met bijbehorende kosten. Uw reparatie gevonden? Klik dan op het balkje "reparatie" en hier vult u de benodigde gegevens in. Voor schermreparaties van een device geldt, betaling na invullen van het formulier en voor alle overige reparaties geschiedt de betaling na reparatie!

Tijdens het aanmelden van uw gewenste reparatie, dient u te selecteren of u het toestel wilt komen brengen of op te sturen.      Lees de "Algemene Voorwaarden" voor het opsturen van uw toestel. Als uw reparatie is aangemeld, dan zullen we u zo snel mogelijk berichten voor een afspraak. 

Afspraken via telefoon of whatsapp worden door DigitalFixIt ingepland, nadat wij voldoende gegevens hebben om een aanmelding te voltooien.

Heeft u gekozen om uw toestel zelf te komen brengen, dan kunt u er niet op wachten. Als de reparatie gereed is zal er contact met u worden opgenomen. (zie Algemene Voorwaarden voor reparatieduur toestel) 

Na betaling kunt u uw gerepareerde apparaat weer meenemen.


Bij het retour zenden wordt € 6,50 verzendkosten aan de klant verrekend. 






 

© 2019  |  DigitalFixIt  |  KvK: 74434861  |  IBAN: NL93KNAB0258767847  |  Algemene Voorwaarden   |  Privacybeleid

 

 
E-mailen
Bellen
Info